گاهی بد نبودن احوالت خیلی خوب است

از بس که خو کرده ای با بد حالی

من اما دیگر انگار هیچوقت خوشحال نخواهم شد

اما گاهی خوبم ـیعنی بد نیستمـ

هر چند به سالی.

صبوری باید 

من اما بی طاقتم

هی... بد نیست می گذرد

اما صبور باید بود صبور...

پ.ن: حرف هایی داشتم اما جایش شاید اینجا نبود شاید هم هیچ کجا